Platform Vlieghinder Kennemerland
Toon menu
Over ons
Lid worden
Contact
Van het bestuur
F.A.Q.
Baangebruik Schiphol
Bron:
Luchtverkeersleiding Nederland
Zoeken:
Zoek
Uitgebreid zoeken
Meer vlieghindernieuws
13 dec
Overstappers op Schiphol moeten mogelijk toch vliegbelasting betalen
13 dec
Moet het aantal Schipholvluchten in maart al fors omlaag of niet? Cruciaal beroep van start
13 dec
Ergernis over bemoeienis KLM in rechtszaak
13 dec
Kabinet kijkt naar Lelystad als basis voor gevechtsvliegtuigen
11 dec
Een vierde aanvliegroute naar Schiphol hangt in de lucht
Recente reacties
12 dec
Een vierde aanvliegroute naar Schiphol hangt in de lucht
ir. B. van Marlen schrijft:
Ik herken in dit bericht de onheilstijding die wij ca. 25 jaar geleden kregen toen de Polderbaan werd aangekondigd, die ‘groei mogelijk zou maken met minder hinder’. Welnu, we hebben het geweten, de hele regio Kennemerland
...
11 dec
Nachtvluchten Schiphol ‘zijn mishandeling’, aangifte volgt. ‘Je schrikt wakker en blíjft wakker ....
ir. B. van Marlen schrijft:
Een strafrechtelijke aangifte tegen directies KLM, Transavia en Schiphol is volkomen op zijn plaats en ik zal u vertellen, waarom ik dit vind. Na jaren van studie van het dossier vliegtuiggeluid, geluidzonering en geluidsmaten en
...
10 dec
Aangifte van mishandeling tegen Schiphol, Nederlandse staat en grootste ‘nachtelijke lawaaimakers’
ir. B. van Marlen schrijft:
Volkomen terecht en eindelijk! Ik heb haar al de nodige achtergrondinformatie gestuurd. Er is sprake van systematische bevoordeling van de luchtvaartsector ten koste van de gezondheid van vele inwoners van dit land. Dit is niet
...
07 dec
Schiphol krimpt met mate
Jaap schrijft:
n het derde kwartaal van dit jaar zat Schiphol op 94% van haar maximale capaciteit van 500.000 vluchten voor het handelsverkeer. Dat is de commerciële luchtvaart waarvoor deze limiet geldt. Voor de kleine luchtvaart, zoals de
...
06 dec
Brief KLM over Balanced Approach
Inwoner schrijft:
Geachte mevrouw Rintel,Dank voor uw brief, waarin u de visie van KLM uiteenzet op het besluitvormingsproces rondom de balans tussen luchtvaart, economische belangen en de geluidshinder voor omwonenden. Hoewel wij uw streven naar
...
Meest gelezen
19 nov
Mag Schiphol natuurvergunning behouden? Rechtszaak milieuorganisaties van start
05 nov
Zeg NEE tegen Lelystad Airport en de wachtruimte boven Lochem
03 dec
’Luchtgevecht’ om krimp Schiphol: ’Amerika dreigt met handelsoorlog Nederland’
15 nov
Extra krimp Schiphol dreigt na nieuwe berekeningen PVV-minister Madlener
05 nov
Schiphol-directeur die pal stond voor klimaat en omwonenden, vertrekt wegens ‘verschil van inzicht’
Recent in het nieuws
24 nov
Nieuwkoopse gemeenteraad stapt naar de rechter vanwege natuurvergunning Schiphol
15 nov
De motie is aangenomen! Gemeente Lochem verzet zich tegen het wachtgebied van Lelystad Airport!
10 nov
Geluidsoverlast? Stillere vliegtuigen, meer zit er voorlopig niet in voor Heiloo
07 dec
Schiphol krimpt met mate
13 dec
Kabinet kijkt naar Lelystad als basis voor gevechtsvliegtuigen
Hoofdmenu
Voorpagina
Schrijf! (Uw mening)
Omgevingsraad Schiphol (extern)
Baangebruik
Hinder melden
Melden op vliegherrie.nl
Eerlijk over vliegen
Links
Archief (knipsels)
Sitemap
Geluidsmeetnetten
Nomos Schiphol
Luistervink
Sensornet
Deutsche Fluglärmdienst
European Aircraft Noise Services
Vliegverkeer
Live vliegtuigen met geluidsmetingen
Donderdorp.nl
Radarplots
'Inzicht bezoekbas'
DFLD radar
flightradar24
Gebruikers
Online: 26
Afgelopen maand