Nr: 4590 Naam: D van Dam Tijd: 2024-03-12 10:35 Plaats: Haastrecht IP: gelogd | Het is echt niet normaal, woon je 40 km van schiphol vliegen die vliegtuigen nog continue laag over je huis. Belachelijk. Dit moet stoppen! |  
Nr: 4589 Naam: K. Schaaij Tijd: 2024-01-23 17:56 Plaats: De Kwakel Website: klik hier IP: gelogd | Goedendag Als ik aan het onderhoud van de kaagbaan van afgelopen zomer denk, ben ik erg bang voor het onderhoud van 19 febr. tot 25 april. Het is nu al verschrikkelijk: 4 sept (2023)- 18 febr onderhoud Kaagbaan bij slecht zicht niet inzetbaar. vluchten o.a. Aalsmeerbaan. 25 april 7 juli idem 29 juni 1 sept. idem 16 sept. medio nov. idem Kortom, Ruim een jaar lang. 3- 9 juni 1 week onderhoud Aalsmeerbaan. Rust, hoor ik weer vogeltjes. De rest van het jaar: De Kwakel nleefbaar. Groet en sterkte allemaal.
|  
Nr: 4588 Naam: Annet Tijd: 2023-10-06 20:50 Plaats: Hilversum IP: gelogd | Elke anderhalve minuut vliegt er laag, over Hilversum een Schiphol vliegtuig. Wat een constante herrie Deze waanzinnige aantallen vliegtuigen, is pas sinds deze zomer, Ik vind het bizar dat alles ondergeschikt is aan Schiphol Ik verlang naar de Coronacrisis Wat een heerlijke stilte was dat.
|  
Nr: 4587 Naam: Andre Tijd: 2023-10-04 11:42 Plaats: Limmen IP: gelogd | Het is de afgelopen maanden niet neer te doen. Constant overlast van gierende of bulderende vliegtuigen boven de Limmer dorpskern. Begint meestal al om 05.00u, iedere 30 seconden herrie van een vliegtuig dact extreem laag overkomt en een bocht maakt. Slaap verstorend en constante onrust boven ons huis en tuin. Wanneer stopt dit een keer. Zou al helpen om niet op 600 meter maar 1800m aan te vliegen en meer te spreiden. Nu alles over Limmen, Castricum, Akersloot en Uitgeesf. Bizar dat duizenden mensen dit moeten accepteren. Luchtverkeersleiding Nederland doet niets aan dit probleem. |  
Nr: 4586 Naam: A. Rijs Tijd: 2023-09-17 09:59 Plaats: Limmen IP: gelogd | Het is teleurstellend om te zien hoe weinig wil en inzet er is bij LVNL en provincie Noord Holland om daadwerkelijk iets concreets voor omwonenden van Schiphol te bereiken. Let op, wij wonen op 35km afstand van de luchthaven maar ervaren dagelijks, soms iedere 30 seconden(!!) overlast door bulderende vliegtuigen dag en nacht. Er moet een oplossing zijn voor dit probleem. Krimp kost tijd (pluim voor minister Harbers overigend). Hoger aanvliegen bijvoorbeeld op 1800m i.p.v. 600m, dorpskernen mijden en meer verspreid aanvliegen i.p.v. geconcentreerd zouden een prima eerste stap zijn. Snel resultaat; minder geluid en fijnstof meer verspreid. |  
Nr: 4585 Naam: Hans van Willenswaard Tijd: 2023-08-07 14:16 Plaats: Limmen IP: gelogd | Sinds een jaar in Limmen wonende en me steeds meer verdiepende in de vliegtuighinder valt het me op dat luchtruimherziening letterlijk over de hoofden heen gaat van betrokkenen. Dat men onvoldoende op de hoogte is en niet realiseert wat er gaande is. Hilversum trekt wel aan de bel maar in Castricum is het erg stil. Waar blijven de vertegenwoordigers van de inwoners? |  
Nr: 4584 Naam: Paula Reijnders Tijd: 2023-07-31 09:24 Plaats: Amsterdam IP: gelogd | Ook ik heb veel overlast van dalende vliegtuigen,die héél laag over komen,vooral bij sterke wind...STOP MET DE TRANSIT VLUCHTEN!!!!!! Landen en een ander vliegtuig nemen,dat moet stoppen!!!!! Daar verdienen ze veel aan,Schiphol en KLM... Een lachertje om nu een "vergoeding" vanaf €50 te geven terwijl ze miljarden winst maken!!!! En bagatelliseert niet de UITSTOOT EN VERVUILING! Heel ongezond voor miljoenen mensen en kinderen! Wees eerlijk en stol met liegen Schiphol!!??!! |  
Nr: 4583 Naam: Bmjmajoor Tijd: 2023-04-30 17:53 Plaats: Huizen IP: gelogd | Elke 45 sec. Vliegtiig over de tuin. Vanaf 16.30 u. Te gek voor woorden. |  
Nr: 4582 Naam: Ingrid Zandt Tijd: 2023-02-17 14:58 Plaats: IP: gelogd | De Natuur en Milieufederatie Noord-Holland organiseert een inspirerende avond over ‘Vliegen binnen de grenzen’ op woensdagavond 22 februari 2023 in het Dorpshuis van Badhoevedorp. Met elkaar maken we actiepunten, welke we aan het eind van de avond aanbieden aan de daarvoor uitgenodigde lijsttrekkers voor de provinciale verkiezingen van de politieke partijen.
Je kunt je aanmelden via i.zandt@mnh.nl : graag vóór 20 februari
|  
Nr: 4581 Naam: Yvonne Blom Tijd: 2022-08-28 21:05 Plaats: Amsterdam noord IP: gelogd | Heel veel last van de opstijgende vliegtuigen over Amsterdam noord. Doe er wat aan. |  
Nr: 4580 Naam: Smits Tijd: 2022-06-04 17:16 Plaats: Oegstgeest IP: gelogd | Vandaag de hele dag al vanaf voor 7.00 laag overvliegende vliegtuigen. Drie per minuut. Dit is ech krankzinnig. Overheid doe hier iets aan. Ook wij willen graag in onze tuin kunnen zitten en binnen met de ramen dicht elkaar kunnen verstaan.
|  
Nr: 4579 Naam: Lowlander Tijd: 2022-04-21 13:49 Plaats: Oegstgeest IP: gelogd | Algemeen (al jaren hetzelfde) :
Ooit eens bij een voorlichtingsavond over Schiphol geweest. Het hoofd van de LVNL gaf daar een presentatie over het hoe en wat van de aanvliegroutes, kwam neer op veel van het zelfde, omlijst met dikke pakken ondoorgrondelijke documentatie. Er zaten ook een aantal wethouders en "belangrijke mensen" die heel kort mochten beweren dat er alles aan gedaan werd middels overleg, overleg, overleg en meer overleg. Het eindresultaat was dan ook weer "glas, plas en alles bleef nagenoeg zoals het was". Opvallend was de gespeelde felheid over de nachtvluchten, de aangewezen vliegroutes waren aan "strikte regels" gebonden en er konden zelf sancties worden opgelegd als hier van afgeweken werdt, hahaha. Buiten de nachtvluchturen kon de LVNL echter niets ondernemen, omdat dan de piloot dan de (willekeurige) regie had, m.a.w. die kon doen of laten waar hij zin in had. Het achterlijk laag aanvliegen (ca. op 25-40 km afstand van Schiphol) moest dan noodgedwongen worden geaccepteerd. M.a.w. door laag te vliegen voor 2-3 passagiers, zodat ze konden zeggen "kijk, volgens mij woont tante Truus daar", gaat dus boven de overlast van duizenden mensen die hier niet om gevraagd hebben en toch mooi weer € 0,13 aan (belastingvrije) kerosine hebben uitgespaard. Opvallend is dat de KLM hier duidelijk koploper is. Kortom, m.i. laat ook de intelligentie van piloten/luchtvaartmaatschappijen sterk te wensen over.
Het hele gedrag van Schiphol (70% staatsbedrijf) en de LVNL is vergelijkbaar met de toeslagen_affaire van belastingdienst : totale minachting voor het volk/plebs.
Sinds deze site in de lucht is, lijkt het erop dat er met opzet veel en laag gevlogen wordt naar de Kaagbaan. De meest lawaaierige bakken (sommige de 80 dB aantikkend) vliegen nu laag aan, steeds op dezelfde route. Onbegrijpelijk dat luchtvaartmaatschappijen hieraan meewerken (= dollars). Zou zomaar kunnen dat ze testen of er werkelijk zoveel melders zijn als wordt beweert. Nou, het zijn er inderdaad zoveel !!
Nachtvluchten : Komt nu meerdere malen voor dat toestellen na 23.00h ver buiten de nachtroute vliegen, lijkt erop dat sommige stagiares in de toren er een potje van bakken.
Dagvluchten : 18 t/m 21 april 2022 : Het is mooi weer, noorder wind, corona is op zijn rerour. Dit is het toppunt van 2022, de dag aanvliegroute van de kaagbaan wordt weer zoals vanouds weer gebruikt om lekker laag vanuit Katwijk aan te komen dobberen met de meest lawaaierige gierbakken (stillere vliegtuigen ? hahahaha) en uiteraard is de KLM weer koploper.
|  
Nr: 4578 Naam: Marcel Janssen Tijd: 2022-02-24 22:02 Plaats: Epen IP: gelogd | Waarom wordt Bierset, Liege airport niet meegenomen binnen Maastricht area. Hier in Zuid-Limburg heel veel last en continue geluidshinder van en door laagvliegers van en naar Luik. Dank voor alle goede werk...... |  
Nr: 4577 Naam: Floris Tijd: 2021-12-09 20:51 Plaats: Geldrop IP: gelogd | NOx problematiek kan effectief verholpen worden door toepassing van de CombiFuel Swiss installatie. Voor verdere informatie verwijs ik u graag naar de website van CombiFuel.ch
|  
Nr: 4576 Naam: Francina Tijd: 2021-09-03 22:18 Plaats: 's-Heerenberg IP: gelogd | Het is een vuil politiek spelletje. Het gaat allemaal om de knikkers. Geld. Maar onze politici zijn vergeten dat ze er voor "ons" zijn. Of het luchtvervuiling, geluidsoverlast, bouwen in natuurgebieden betreft: interesseert niemand. Geld regeert!! |  
Nr: 4575 Naam: Corien Tijd: 2021-09-01 08:44 Plaats: Haastrecht IP: gelogd | Toen wij dertig jaar geleden hier gingen wonen, kwam er sporadisch een vliegtuig over, hoog in de lucht. Nu is er boven ons hoofd een soort van snelweg, compleet met files, gaande, dag en nacht. Er wordt steeds lager aangevlogen in bochten waardoor het vliegtuiglawaai alarmerend is, je schrikt van de fluittonen en het gedonder, en je kunt lezen wat er op de buik van het vliegtuig staat. Zoals de overheid destijd al zo mooi wist te zeggen: lawaai is geen leven hoor. En dan hebben we het nog niet eens over de uitstoot. Straks misschien de helft van de koeien weg, maar gewoon doorgaan met uitstoten in de lucht. Dit moet stoppen. |  
Nr: 4574 Naam: Frank vd Kommer Tijd: 2021-08-05 14:32 Plaats: Zaandam IP: gelogd | TRIEST GEVOEL BIJ ALLE NEDERIGHEID:
Bij het doorlezen van klachten lees ik tot mijn grote verdriet dat veel mensen nog altijd bescheiden vragen stellen als ‘Waarom”, Wanneer”, “Hoe lang” enz. Alsof je om een 'gunst' vraagt !
“Waarom vliegen ze zus en niet zo?” “Hoe lang moet dit nog doorgaan?” “Wanneer houdt dit een keer op?” “Wanneer stopt de overheid de nachtvluchten een keer?”
Nee! Wij willen dat het ophoudt ! en wel nu !
ik kan je één ding zeggen; “Zij” voelen zich niet aangesproken, dus krijg jij geen antwoord op je vragen ! Het interesseert ‘Ze’ helemaal geen moer wat jij vindt of denkt. 'ze' voelen zich ver boven de burger verheven.
Dus als ‘Klager’ (- Je eist in feite dat je als burger onbezorgd kan leven -) eis je iets dat een overheid dient te garanderen ! Dat zeggen ze ook als ze Miljoenen aan wapentuig besteden, “het is voor onze nationale veiligheid”! DAT accepteren we wel als normaal, maar Miljoenen uitgeven om een particuliere onderneming aan banden te leggen om de ‘Volksgezondheid’, dat kan opeens niet !!!
Dan komt de grijze grammofoonplaat weer uit de hoes van, het is wel de “Motor van onze Economie .. bla, bla, bla”.
Maar de overspannen of niet uitgeslapen burgers zijn een nog veel groter deel van de Economie !
WIJ MOETEN STOPPEN OM ONS ZO ONDERDANIG EN AFHANKELIJK OP TE STELLEN !!!
Als deze burgers (7 miljoen in de Randstad, of alleen al ruim 4 Miljoen in de grote steden !) zich eens zouden verenigen en een VUIST MAKEN NAAR DE OVERHEID, door in verkiezingstijd eens NIET op de partijen te stemmen die VOOR de Schiphol stemmen.
Dan zou dit een politieke MOKERSLAG betekenen voor de Schiphol Lobby ! 5-6-7 Miljoen mensen negeer je niet zomaar ! WIJ MOETEN “EISEN” DAT ER MAATREGELEN KOMEN ! Niet ons timide afvragen ‘Wanneer dit eens ophoudt’…
ZIJ MOETEN LUISTEREN, ANDERS STEMMEN WE NIET MEER OP JE !
Want dit gaat alleen nog om Politiek mensen! Schiphol is de bliksemafleider en de Zondebok. Den Haag neemt geen besluiten hierover, doet niet aan handhaving en speelt handjeklap via de Belastingdienst. Goedkope Tickets, Geen CO_2 heffingen Geen BTW op brandstof.
De overheid verdient zo ook wel goudgeld aan Schiphol, dus gaan ze het hen niet ‘moeilijk maken’. Laat de Burgers maar piepen, die snappen het toch niet. En alles blijf zoals het was.
MENSEN WORDT VAKKER, “VERENIG JE”, STA OP! MAAK EEN VUIST EN GEBRUIK DIE OOK !
|  
Nr: 4573 Naam: Frank van den Kommer Tijd: 2021-08-04 21:42 Plaats: Zaandam IP: gelogd | Na alle ophef die ik in privé kring oproep en op Facebook tracht te verwoorden. (Hoe bereik ik anders mensen?) ben ik ook zélf weer eens gaan nadenken over het 'vliegen' in het algemeen/
Ik ben hier op gekomen door het uitvoerig bestuderen van mijn hinder meldingen waarbij ik ook het vluchtnummer en de bestemming noteer.
Er was niet veel voor nodig om het patroon te zien. KLM is zélf de grootste veroorzaker van vlieglawaai, op de voet gevolgd door andere Nederlandse (Charter) maatschappijen als Transavia, Corendon, TUI en ook EasyJetniet te vergeten.
Daarnaast is de bestemming iets dat opvalt ! KLM gaat bijv. ieder uur naar Gothenbur, Kopenhagen en Aalborg. Er zit wat water tussen maar je zou het in een halve dag kunnen fietsen !
Of Klm Gaat iedere 2-2,5 uur naar midden Jutland. Naar Billund (Legoland) of all places ! Ook 's avonds nog om half tien ! Er is daar NIETS ! Waarom zou je daar na 11 uur nog willen landen ! Het is complete WAANZIN. Of 5-6x per dag naar Bergen, Noorwegen. Als je geluk hebt gaat daar 2x per dag een bus ! Ik heb het meegemaakt. Heen om 7.00 uur, terug om 17.00 uur ... Hoezo 5x per dag naar Bergen of Stavanger ? Er zijn legio van dit sort waanzinnige zaken. Of het ene moment KLM naar Malaga en een HALF UUR later Easy Jet ook weer ! Zaal nooit vol hebben gezeten ! Dus waarom Apart vliegen, apart uitstoot, apart LAWAAI ???
We zullen ander moeten gaan denken over vliegen ! .... 1 of 2x per dag, meer niet, operators combineren, zodat je niet ieder uur weg kan. Vliegtuigen vertrekken vaker dan de bussen uit Covorden of Denekamp ! Of een stoptrein uit Veendam, weet ik veel ... Treinen 2x per dag, maar vliegen naar Kos 6,7, 8 keer per dag. Hoe snugger bezig ben je dan ? Sta je met je koffers. Bus komt pas over 4 uur. O, ja, zo fijn gevlogen. Perfect! Dat je daarna in de hitte kan gaan zitten wachten dondert niet. Ik maakte het mee in Malaga.
Nee mensen. Niet willen vliegen dat opkomt als poepen, beetje nadenken en planen ! Den ook aan de logica en niet aan je eigen gemak. (dat meestal toch ook weer stopt als je aankomt!).
Met betere computer systemen die het aantal boekingen per locatie bijhoudt en jou een vliegtuig toewijst op een bepaalde tijd, zou al veel schelen. Niet 3 maatschappijen op één bestemming laten vliegen op dezelfde tijd met maar 20% bezetting.
Moet ik het soms nog uittekenen ook? Of is mijn verhaal zo duidelijk genoeg ?
Frank
|  
Nr: 4572 Naam: Caroline ten berge Tijd: 2021-07-24 07:29 Plaats: Naarden IP: gelogd | Zaterdag 24 juli: Tussen 7.40 - 8.10 uur > zijn er 34 vliegtuigen op Schiphol geland. Das toch niet meer normaal?
Vanaf 7.40 hoorden wij non stop vliegtuigen overvliegen. We wonen niet eens in de buurt van Schiphol. WTF! |  
Nr: 4571 Naam: G Bierma Tijd: 2021-07-21 18:59 Plaats: IP: gelogd | Waarom stijgen er vliegtuigen op van de Zwanenburg en Aalsmeer baan en vliegen voor korte afstand naar het noorden en draaien vervolgens, terwijl ze nog aan het stijgen, zijn over Amsterdam west? Er zou minder geluidshinder men vervuiling zijn als ze iets langer naar het noorden zouden vliegen en dan op grotere hoogte de bocht naar het zuiden maken. Wie weet waarom dat is? Nu hebben veel mensen er overlast van. Het gaat om 150 vluchten per dag op 18 juli. het lijkt me dat als je de overlast wilt beperken je beter op meer hoogte de draai kunt maken. Of zie ik dat verkeerd?
|  
Nr: 4570 Naam: anoniem8 Tijd: 2020-11-15 09:44 Plaats: Nederland IP: gelogd | Zaterdag ochtend en zondag ochtend na half zeven iedere twee minuten die helse KLM over Purmerend.
Fijn dat je van deze corrupte overheid mag uitslapen, maar niet heus. Van ons belasting geld miljarden geven aan de milieu vervuilers en lawaai veroorzakers!! Daarom mogen wij nu niet harder dan 100 km rijden met de auto. En nog corrupter is de kinderhandel van de overheid hier in Nederland.
|  
Nr: 4569 Naam: anoniem1 Tijd: 2020-09-26 08:49 Plaats: nederland IP: gelogd | De geniale en revolutionaire vliegende vleugel ontwikkeld door klm en een universiteit.
Een revolutionair concept waar nog door niemand aan gedacht is sinds de duitsers in de 2e wereld oorlog en de amerikanen in 1990 het concept in de praktijk toepasten. Men heeft er al eerder aan gedacht om dit concept toe te passen op de commerciele luchtvaart maar dat bleek onhaalbaar. Bij enige turbulentie zitten de passagiers aan de uiteinden van de vleugel zo 10 meter of meer hoger of lager hetgeen niet alleen bijzonder oncomfortabel is maar zelfs levensgevaarlijk. Het is volkomen onrealistisch om dit concept dat al meer dan 75 jaar oud is toe te passen in de commerciele luchtvaart en dat is al heel erg lang bekend want het idee is alles behalve nieuw. De media keek er verder ook niet naar en bracht het braaf naar buiten als voorbeeld van ons innovatief vermogen. Het ziet er natuurlijk wel mooi uit op een poster of plaatje. Het geeft maar aan op welk niveau het competetief vermogen van de nederlandse luchtvaart sector is aanbeland. Misschien kan er straks vanuit het investeringsfonds wat geld naar de klm om dit vierkante wiel voor de 3e keer uit te vinden. Jammer voor de rest van de economie die dat vervolgens indirect mag financieren en daarmee dus ook minder geld heeft voor innovaties die wel relevant zijn.
En zo holt het competitief vermogen van de nederlandse economie achteruit. Een van de grootste nadelen van de steeds groter wordende vermogens ongelijkheid in niet alleen nederland maar de hele wereld. (al is het in nederland wel heel erg extreem). De gevestigde belangen krijgen steeds meer invloed en macht,richten de samenleving en de economie steeds meer in op een manier die voor hun zelf goed uitpakt en verstoren daarmee de marktwerking steeds meer. Ook in de financiele wereld zie je dit overigens,met de crisis van 2008 als uitkomst. Economisch gezien zou je het kunnen omschrijven als een soort van privaat communisme. Dan is het staats kapitalisme van china nog efficienter,ook een van de redenen waarom we het in het westen aan het verliezen zijn van china. Nog veel erger is dat het de vooruitgang in de hele wereld vertraagt,terwijl tegelijkertijd diezelfde wereld langzaam vernietigd word. Echte vooruitgang gaat steeds trager. Simpele apps zoals uber,air bnb en booking die eigenlijk geen intrinsieke waarde hebben omdat de eerste de beste programeur het zou kunnen kopieren. De waarde volledig bestaat uit marktaandeel en goodwill,maar dergelijke apps die hebben een waarde van tientallen miljarden op de markt. Het is allemaal steeds meer gebakken lucht,geen echte economie. (voor facebook en google wil ik op dit gebied wel een uitzondering maken al zit ook daar de waarde vooral in de gegevens die ze verzamelen en onder andere de gerichte advertenties die daarmee mogelijk zijn).
Is overigens niemand kwalijk te nemen. Het is voor de de mens en de mensheid onmogelijk om een gezamelijk lange termijn belan |  
Nr: 4568 Naam: anoniem1 Tijd: 2020-07-28 11:04 Plaats: nederland IP: gelogd | Als er niet tussen de 25 en 50 miljard van de overheid naar afklm gaat in de komende 5-10 jaar gaat het bedrijf failiet. Voor de nederlandse overheid heb je het dan over een bedrag tussen de 10 en 20 miljard. Het huidige steunpakket is toereikend tot uiterlijk eind 2021 en waarschijnlijk nog korter. Dan moet de markt volledig hersteld zijn. Maar de verwachtingen zijn dat het 2025 of zelfs 2030 gaat worden. Geen debat echter over toekomst luchtvaart. Grootste disruptie in de geschiedenis en men wil er geen debat over voeren.
Iedereen steekt kop in het zand en gaat door alsof er helemaal niks is veranderd. Het is opmerkelijk en surrealistisch om te zien. Om de geweldige uitspraak van Gommers aan te halen "blijkbaar heeft men daar goede ervaringen mee"
Discussie over luchtvaart nota en uitstoot is ook onzin nu,is ook onderdeel van de business as usuall aproach. Iedereen zit nog vast in het patroon van de afgelopen 10-20 jaar,zowel het kabinet als de millieu beweging. De realiteit word ontkend,de omslag is te groot om mee te dealen en iedereen zit in de ontkennings fase.
Voor de toekomstige economische en sociale ontwikkeling van nederland is dit desastreus,als je niet uitgaat van de realiteit. Enorme misallocatie,wedden op het verkeerde paard. Juist nu moet je de omslag maken want nu zijn er de grootste kansen. Steek het geld maar in een ander koninklijk bedrijf als dat zo nodig moet,een bedrijf dat beter gepositioneerd is voor de komende 10 jaar. De traagheid van het regentensysteem,dat nooit in een echt vrije markt heeft hoeven concureren omdat men alles via de overheid zo kon regelen dat het wel gunstig uit zou pakken (zie bijvoorbeeld transitie naar gasvrij en biokerosine maar er zijn veel meer voorbeelden zoals ook de woningmarkt) ,het gaat nu aan zijn eigen succes van de afgelopen decenia ten onder omdat men helemaal vast zit in het patroon. Je hoeft niet bij mckinsey gewerkt te hebben om aan te zien komen dat dit niet gaat werken en enorme negatieve gevolgen gaat hebben,ook voor deze belangen zelf. De disruptie is simpelweg te groot. Als men nederland voor de toekomst welvarend wil houden dan moet men nu de omslag maken maar de invloed van de lobbys van de gevestigde belangen is veel te groot en de mensen aan de top die missen ook het echte inzicht. Misschien dat sommige het zien,maar dan nog,ook de individuen die het wel zien en op de juiste positie zitten die kunnen het proces niet stoppen. Het is de mensen niet te verwijten,het is zoals de wereld en de mens in elkaar zit.
Probeer de realiteit en de toekomst te zien zou ik willen zeggen tegen deze belangen. En doet men het niet voor nederland,doe het dan voor uzelf! Kijk vooruit, niet 1 of 2 jaar maar 50 of 100 jaar. En dat zeg ik met oprecht de beste bedoelingen. Ook ik ben nederlander en houd van nederland. |  
Nr: 4567 Naam: Janna Tijd: 2020-07-20 09:03 Plaats: Amsterdam IP: gelogd | Ja hoor, Schiphol gaat weer helemaal los! Weer aanhoudende herrie deze morgen. En nee, er wordt niets geleerd van de crisis waarin we ons bevinden. Ze hebben het voor elkaar, ik ben weggejaagd uit Amsterdam en ga verhuizen naar een dorp boven Alkmaar. Met pijn in het hart, na 60 jaar hier gewoond te hebben. Bedankt Schiphol!!!!
|  
Nr: 4566 Naam: Rademakers v. Eck Tijd: 2020-07-18 11:43 Plaats: Gouda Website: klik hier IP: gelogd | Is. De laatste dagen is er grote overlast door vliegtuigen. Iedere minuut een vliegtuig boven je hoofd, daar wordt je beroerd van. Waarom wordt er geen rekening met de bewoners gehouden en, hebben we dan helemaal niets geleerd van de corona tijd. Als we op deze manier door gaan, krijgen heel veel mensen klachten. Dat is toch te gek door woorden. Ik vind het echt misdadig. |   |